Proiectul Bursa Binelui, câștigător la Internetics 2013

11
10
13

baby thesis definition  

english thesis phd carton_fata

http://cesu.indiana.edu/?aca=how-to-write-a-thesis-statement-high-school how to write a thesis statement high school  

http://cesu.indiana.edu/?aca=thesis-question-vs-thesis-statement thesis question vs thesis statement http://cesu.indiana.edu/?aca=audio-visual-thesis audio visual thesis Bursa Binelui, proiect susținut de BCR și singura platformă online unde donațiile sunt necomisionate, a fost premiată aseară în cadrul galei Internetics la secțiunea Social campaigns, Political and Awareness Messages.

 

 Bursa Binelui este singura platformă online unde donațiile sunt necomisionate, încurajând astfel și donatorii care vor să participe cu sume mici.

  http://cesu.indiana.edu/?aca=gne-thesis-format gne thesis format Challenge: Creșterea awareness-ului, în momentul lansării, asupra unicii platforme CSR online – Bursa Binelui, susținută în mod activ de către BCR. Platforma permite oricărei persoane să facă donații lipsite de orice taxe către ONG-uri, simple sau recurente, începând cu suma de 5 Lei (~1 EUR).
http://cesu.indiana.edu/?aca=thesis-for-definition-essay thesis for definition essay Ideea: Am atras atenția cu o simplă întrebare: Este foarte ușor să dai Like și Share unei cauze sociale, dar acest lucru ajută în vreun fel sau altul cauza respectivă? Ne-am propus ca lumea să se gândească realmente la acest lucru iar în plan secundar să îi motivăm să ajute și să se implice în cazuri reale.
thesis header logo Ca teaser, am întrebat 40 de bloggeri cunoscuți o simplă întrebare : Cum ar fi ca un Like să coste 5 Lei?
În paralel, am lansat un infografic despre obiceiurile românilor în Social Media, având în vedere Likenumărul de Like-uri.
essay beginnings Reveal. Bloggerii au primit și răspunsul: cei 5 lei ar ajuta cauzele sociale de pe Bursa Binelui. Ulterior, am lansat pagina de Facebook Bursa Binelui împreună cu o aplicație care analiza interacțiunea utilizatorului pe Facebook și la final îi recomanda să susțină cauzele ONG-urilor, pe lângă Like-urile și Share-urile implicite.
Campania a fost susținută cu un buget media minim pentru bannere și ad-uri Facebook.
  http://cesu.indiana.edu/?aca=thesis-and-dissertation-writing-in-a-second-language-a-handbook-for-supervisors-pdf thesis and dissertation writing in a second language a handbook for supervisors pdf  
 Rezultate:
Bloggerii s-au implicat în campanie și, alături de miile de accesări ale aplicației și share-uri ale infograficului, au avut un reach de aproape 1.500.000 persoane în momentul lansării.

Postat de Corina Craja pe 11/10/2013 | No Comments
Categorie: Kinecto news

Contact

Ne gasiti in Bucuresti, pe Str. Grigore Mora, nr. 11, sector 1 sau la office [at] kinecto [dot] ro ori la numarul de telefon (+4021) 231 21 21.

Despre

Blogul Kinecto: vei gasi aici noutati din marketing si publicitate, cele mai noi proiecte la care lucram, studii de caz interesante, review-uri de campanii de promovare precum si resurse utile din industrie.

Galerie foto

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from Kinecto. Make your own badge here.