Bine faci, bine primești

30
07
13

crestor labs  

abilify withdrawal dizziness  

Platforma CSR online Bursa Binelui, susținută de BCR, a fost nominalizată în cadrul Digital Communication Awards 2013, la categoria CSR Communication. 
Echipa Kinecto așteaptă cu pumnii strânși ceremonia de premiere din 20 septembrie.

http://eirbet.com/build.php?bing=when-will-the-patent-on-cialis-expire when will the patent on cialis expire  Bursa Binelui este singura platformă online unde donațiile sunt necomisionate, încurajând astfel și donatorii care vor să participe cu sume mici.

abilify valium Challenge: Creșterea awareness-ului, în momentul lansării, asupra unicii platforme CSR online – Bursa Binelui, susținută în mod activ de către BCR. Platforma permite oricărei persoane să facă donații lipsite de orice taxe către ONG-uri, simple sau recurente, începând cu suma de 5 Lei (~1 EUR).
 
http://eirbet.com/build.php?bing=cheaper-alternative-to-nexium cheaper alternative to nexium Ideea: Am atras atenția cu o simplă întrebare: Este foarte ușor să dai Like și Share unei cauze sociale, dar acest lucru ajută în vreun fel sau altul cauza respectivă? Ne-am propus ca lumea să se gândească realmente la acest lucru iar în plan secundar să îi motivăm să ajute și să se implice în cazuri reale.
levitra samples for physicians Ca teaser, am întrebat 40 de bloggeri cunoscuți o simplă întrebare : Cum ar fi ca un Like să coste 5 Lei?
În paralel, am lansat un infografic despre obiceiurile românilor în Social Media, având în vedere Likenumărul de Like-uri.
http://www.greenstudio.com/pharmacy.php?bing=viagra-cheapest-price viagra cheapest price Reveal. Bloggerii au primit și răspunsul: cei 5 lei ar ajuta cauzele sociale de pe Bursa Binelui. Ulterior, am lansat pagina de Facebook Bursa Binelui împreună cu o aplicație care analiza interacțiunea utilizatorului pe Facebook și la final îi recomanda să susțină cauzele ONG-urilor, pe lângă Like-urile și Share-urile implicite.
Campania a fost susținută cu un buget media minim pentru bannere și ad-uri Facebook.
 Rezultate:
Bloggerii s-au implicat în campanie și, alături de miile de accesări ale aplicației și share-uri ale infograficului, au avut un reach de aproape 1.500.000 persoane în momentul lansării.

crestor and niacin drug interactions Postat de Corina Craja pe 30/07/2013 | No Comments
Categorie: Kinecto news

Premiați de Google la Start Mobile

16
07
13

Concursul Start Mobile s-a încheiat, iar echipa Kinecto se numără printre câștigători. La Gala Start Mobile 2013, Google a acordat agenției un premiu special pentru introducerea frecventa a unor componente de mobile marketing în campaniile online ale clienților.

Desfășurat în perioada 1 ianuarie – 30 iunie, în parteneriat cu IAB România, concursul a vizat agențiile care au dezvoltat minim 6 mobi-site-uri în această perioadă și care au prezentat cel puțin o recomandare din partea clienților pentru care s-au dezvoltat mobi-site-urile respective.

Postat de Corina Craja pe 16/07/2013 | No Comments
Categorie: Kinecto news

Campania BCR Cont Curent – Schimbă Povestea

02
07
13

viagra rectal administration Challange 

Creșterea awareness-ului asupra contului curent BCR, promovarea dobânzii în spațiul digital.

nexium and zantac at the same time Ideea 

O mare parte din explorarea zilnică a mediului online este dedicată vizionării de videoclipuri. Am dezvoltat un joc care poate crea dependență, iar pentru a captiva utilizatorii și pentru a livra mesajul campaniei noastre, l-am plasat ca pre-roll pe cea mai mare platformă de video sharing din România (Trilulilu).

Execuție

Un joc simplu, dar care creează dependență a fost distribut direct în fereastra de videoclipuri, exact înainte ca videoclipurile să înceapă să ruleze. Jocul ilustrează în cea mai directă manieră ideea de a economisi, iar apoi livrează soluția pentru ca tu să poți economisi și mai mulți bani, fiind în același timp integrat în conceptul general al campaniei de  promovare, în strânsă legătură cu ideea de basm. Jocul conține linkuri integrate către pagina campaniei, TVC-ul campaniei și beneficiile produsului.

 

Pentru a încerca jocul, click pe link-ul: http://bulletpoints.ro/awards/bcr_game/

 

 

Postat de Corina Craja pe 02/07/2013 | No Comments
Categorie: Case studies

Blue Friday

02
07
13

http://eirbet.com/build.php?bing=mdeicare-part-d-abilify mdeicare part d abilify  

synthroid 75 mcg weight loss Overview: Blue Friday reprezinta ziua de lansare a berii Tuborg Christmas Brew din toamna lui 2012. Blue Friday a fost “anuntat” printr-o perioada de teasing in care elemente simbolice din Romania devin… “albastre”.

http://www.greeleycounty.org/pharmacy.php?bing=levitra-fiyat levitra fiyatı Reveal 

http://frikiplaza.com/pharmacy.php?bing=what-does-viagra-do-to-a-girl what does viagra do to a girl Ziua de 9 Noiembrie, chiar ziua de lansare a berii pe piata, a fost desemnata Blue Friday. De Blue Friday, pe pagina Facebook Tuborg Sound, am provocat fanii la 10 ore de concurs. Fiecare ora venea cu o intrebare, iar prin tragere la sorti fanii puteau castiga premiul orei respective.

Postat de Corina Craja pe 02/07/2013 | No Comments
Categorie: Kinecto news

Contact

Ne gasiti in Bucuresti, pe Str. Grigore Mora, nr. 11, sector 1 sau la office [at] kinecto [dot] ro ori la numarul de telefon (+4021) 231 21 21.

Despre

Blogul Kinecto: vei gasi aici noutati din marketing si publicitate, cele mai noi proiecte la care lucram, studii de caz interesante, review-uri de campanii de promovare precum si resurse utile din industrie.

Galerie foto

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from Kinecto. Make your own badge here.