Avon iti da Like

15
08
12

 

 

Provocarea:

Avon a lansat la nivel national o ampla campanie de imagine numita “Avon iti da Like”; provocarea noastra a fost de a aduce aceasta campanie in social media si de a atrage fanele Avon pe pagina Avon Space.

Ideea:

Campania “Avon iti da Like” a pornit de la ideea ca Avon rasplateste femeile cu un Like pentru curajul, naturalete, dezinvoltura lor. Jocul ofera utilizatoarelor sansa de a colectiona like-uri din lumea intreaga, trecand cu bicicleta in cadrul jocului prin mai multe orase ale lumii. Fiecare zi in care utilizatoarea se joaca reprezinta o sansa in tragerea la sorti. Sanse in plus pentru tragerea la sorti pot fi obtinute prin invitarea prietenilor in aplicatie.Box portocaliu: 1.500 utilizatoare in primele 3 zile.

Rezultate:

1.500 utilizatoare in primele 3 zile
1.100 utilizatoare noi in data de 3 septembrie
150.000 reach estimat in prima saptamana

 

URL: http://apps.facebook.com/avondalike/

 

 

Postat de Corina Craja pe 15/08/2012 | No Comments
Categorie: Kinecto news

Skol: Promotia “Ai grija de capac! Ca de un Porsche Boxter”

10
08
12

 

Provocarea:

Scopul nostru a fost de a crea un joc care sa anime site-ul de campanie skolbeer.ro, oferindu-le o zona de enetertainment in linia conceptului vizitatorilor veniti sa inscrie coduri promotionale.

Ideea:

Site-ul skolbeer.ro a reprezentat site-ul de campanie al promotiei cu coduri de pe produse, campanie lansata sub conceptul “Pentru refacerea zilnica, relaxeaza-te cu Skol”. Skol Land a fost definit ca locul in care toti barbatii intra pentru a uita de obisnuintele repetitive din cotidian prin recuperearea cu Skol. Jocul “Guess the girl” din site a invitat utilizatorii din target sa ghiceasca care varianta din cele 4 propuse de joc apartine fetei din imagine. Pentru dezvoltarea aplicatiei am utilizat poze de la photo shooting-ul realizat pentru implementarea conceptului creativ.

Rezultate :

Numar de jocuri jucate: 109703
Useri care au jucat: 15826

Conform rezultatelor, un user a jucat in media de 18 ori jocul din site. Cifrele sunt impresionante tinand cont ca jocul nu a avut o miza promotionala si ca tot ce a contat a fost experienta utilizatorului. In medie, 1 din 6 utilizatori care au intrat pe site au jucat si jocul din campanie (aproape 100 000 de vizitatori unici in perioada de campanie).
Jocul continua sa aduca useri in site, cu toate ca promotia s-a incheiat. In luna post-campanie peste 5000 de useri noi au intrat in site.

 URL: http://www.skolbeer.ro/#joaca-te

 

Postat de Corina Craja pe 10/08/2012 | No Comments
Categorie: Kinecto news

Contact

Ne gasiti in Bucuresti, pe Str. Grigore Mora, nr. 11, sector 1 sau la office [at] kinecto [dot] ro ori la numarul de telefon (+4021) 231 21 21.

Despre

Blogul Kinecto: vei gasi aici noutati din marketing si publicitate, cele mai noi proiecte la care lucram, studii de caz interesante, review-uri de campanii de promovare precum si resurse utile din industrie.

Galerie foto

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from Kinecto. Make your own badge here.