OrasulAvon.ro noua capitala a frumusetii!

30
09
09

nothing comes from essay Saptamana trecuta am lansat impreuna cu Avon o platforma de comunicare complexa, despre care probabil ati auzit deja – OrasulAvon.ro

why is it important to follow directions essay Fiecare dintre cele trei cartiere ale Orasului Avon poarta numele celor mai noi parfumuri Avon si includ provocari saptamanale, teste de personalitate dar si cate o componenta de Augmented Reality ("Joaca in reclama"). OrasulAvon.ro cuprinde si primul concurs din Romania cu continut generat de utilizatori bazat pe Augmented Reality.

comparative essay thesis OrasulAvon.ro

how is oedipus a tragic hero essay Iata si ce spune "clientul" despre noul nostru proiect:
"Orasul Avon a reprezentat o provocare pentru noi, un proiect de inovatie.
Ne dorim ca Avon sa le ofere vizitatorilor orasului o experienta online cat mai placuta si captivanta" (Adelina Dragnea – Marketing Campaign Coordinator)

amusing incident essay "Am avut in vedere in special mediul online pentru strategia de marketing si comunicare in 2009. Consumatorul este mai sofisticat in 2009, se informeaza mai mult cand alege un produs si este mult mai activ in mediul online. Cu fiecare noua campanie online ne apropiem si mai mult de clientii nostri, folosind cele mai inovative tool-uri din online" (Raluca Kisescu, Senior Manager Commercial Marketing.)

immigration policy essay Si daca Orasul Avon v-a starnit interesul cel putin cat ne-a facut noua placere sa il realizam, iata si filmuletul care explica pasii pentru participarea la concursul "Joaca in reclama"

check my college essay

http://www.rise.edu.sa/paper.php?wri=essay-for-nursing-scholarship essay for nursing scholarship

http://www.rise.edu.sa/paper.php?wri=essay-guidlines essay guidlines

courage definition essay

http://www.rise.edu.sa/paper.php?wri=essay-names essay names Enjoy!

essay on cricket match www.OrasulAvon.ro

http://www.rise.edu.sa/paper.php?wri=essay-importance-of-trees essay importance of trees Postat de Dana Pascu pe 30/09/2009 | 2 Comments
Categorie: Kinecto news

Am castigat la Webstock 2009 cu LG si Avon!

22
09
09

http://www.rise.edu.sa/paper.php?wri=forster-essay forster essay Vineri seara a avut loc cea de-a doua editie a Webstock Awards, la Hotel Radisson Blu din Bucuresti.
Anul acesta, doua echipe de jurizare formate din bloggeri, specialisti online, consultanti in comunicare si antreprenori locali au analizat cele 130 de proiecte inscrise in competitie, doar 86 calificandu-se in etapa finala.
Iata proiectele cu care am castigat:

  • Locul I la categoria Social Networking – ConcursLG.ro, LG Electronics Romania
  • Locul I la categoria User Generated Content (Branded Projects) – Profinete.ro, Avon Cosmetics Romania
  • Locul III la categoria User Generated Content (Branded Projects) – Loreal100.ro, Centenarul L’Oreal
  • Locul III la categoria Virals – BiggerBalls.ro, Round the World Travel (RTW)

  • examples of persuasive essay Kinecto la Webstock 2009
    Photo credits Piticu.ro

    Postat de Dana Pascu pe 22/09/2009 | 1 Comment
    Categorie: Kinecto news

    Contact

    Ne gasiti in Bucuresti, pe Str. Grigore Mora, nr. 11, sector 1 sau la office [at] kinecto [dot] ro ori la numarul de telefon (+4021) 231 21 21.

    Despre

    Blogul Kinecto: vei gasi aici noutati din marketing si publicitate, cele mai noi proiecte la care lucram, studii de caz interesante, review-uri de campanii de promovare precum si resurse utile din industrie.

    Galerie foto

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from Kinecto. Make your own badge here.