Cat de bine auziti?

28
03
08

S-ar parea ca mai nou nu mai este necesara vizita la medicul orl-ist pentru a stabili daca aveti probleme cu auzul.

Un site special dedicat testeaza auzul, prin impulsuri sonore. Asadar, puneti-va castile, reglati-le volumul si accesati http://www.horselstest.no/english.
Ah, si ascultati cu atentie ultimul test sonor…

Hearing

O campanie simpla, dar de impact. Cum ne place.

Postat de Mihai Dumitru pe 28/03/2008 | No Comments
Categorie: Industry news

Streaming video 360°

26
03
08


E nou si chiar impresionant. Click pe film si misca mouse-ul in timpul derularii imaginilor. O tehnica inovativa si cu destul “lipici”, semnata Immersive Media. Sigur vom mai auzi despre ei de acum incolo.

Postat de Dana Pascu pe 26/03/2008 | 4 Comments
Categorie: Industry news, Know how relevant

Angajatul (aproape) ideal, varianta multifunctionala format A4

20
03
08

Pentru ca majoritatea locurilor de munca ajung sa fie populate de cel putin cateva personaje ciudate, suparate sau pur si simplu plictisitoare, noul site GetABetterWorker.com.au spune ca imprimantele Ricoh sunt cel mai bun angajat posibil – eficiente, de incredere, nu izbucnesc niciodata in plans si nu pleaca la masa in pauze lungi si dese.

Ricoh worker

Pentru a-si demonstra “teoria”, Ricoh aduce pe GetABetterWorker.com.au sapte personaje amuzante si deloc productive ce au fost create special pentru a arata diferenta dintre angajatul obisnuit si o imprimanta Ricoh.

By RazorJunior Sydney, Australia

Postat de Dana Pascu pe 20/03/2008 | 1 Comment
Categorie: Case studies, Know how relevant

Despre Twitter, cat se poate de clar

12
03
08

Un concept de prezentare “cool” care lamureste (sa speram) pe toata lumea care mai avea dubii cu privire la ce e Twitter si la ce foloseste el.

“Twitter in plain English”, by Commoncraft

Postat de Dana Pascu pe 12/03/2008 | 3 Comments
Categorie: Know how relevant

Cum sarbatoreste Converse un secol de fashion & sports

10
03
08

Cel mai “trendy” brand de incaltaminte al momentului implineste luna aceasta 100 de ani de la aparitie. Cu ocazia centenarului, Converse a pornit in Japonia o campanie ampla si pertinenta, Converse Thank you! Want You!, care ar putea sa devina etalon pentru marketingul bazat pe word-of-mouth & buzz in toate mediile. Reteta e simpla: interactiune, engagement, conversatie, recompense, creativitate si emotii. But how do they do it?

Pe scurt, in intreaga campanie, offline-ul si online-ul se completeaza reciproc cu succes. Totul duce inevitabil la websiteul-suport thankyou.converse.co.jp

Read the rest of this entry »

Postat de Dana Pascu pe 10/03/2008 | No Comments
Categorie: Case studies, Industry news, Know how relevant

Contact

Ne gasiti in Bucuresti, pe Str. Grigore Mora, nr. 11, sector 1 sau la office [at] kinecto [dot] ro ori la numarul de telefon (+4021) 231 21 21.

Despre

Blogul Kinecto: vei gasi aici noutati din marketing si publicitate, cele mai noi proiecte la care lucram, studii de caz interesante, review-uri de campanii de promovare precum si resurse utile din industrie.

Galerie foto

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from Kinecto. Make your own badge here.