Cautam un nou coleg

29
11
07

Angajam Programator PHP care sa aiba cunostinte avansate de programare PHP, MySQL si JavaScript/HTML/CSS.

Dintre resposabilitati:

  • Dezvoltare/Customizare si implementare aplicatii tip
    • Content Management System
    • Platforme UGC (upload foto/video cu sistem de votare si comentarii)
    • Jocuri
    • Platforme ecommerce
    • Widgets
    • Platforme sincronizabile cu alte sisteme enterprise

Experienta necesara:

  • minim 2 ani intr-o pozitie similara
  • cunostinte legate de industria advertising online si offline

Astept CV-uri la ionela@kinecto.ro

Postat de Ionela Buta pe 29/11/2007 | 2 Comments
Categorie: Kinecto news

Nimic nou: subjectul pentru newsletter

27
11
07

Ok, am rezistat cat am putut, am ignorat, am dat delete, dar nu mai pot. Trebuie sa spun cuiva.

Newsletterele (alertele pe email) cu frecventa ridicata – saptamanal sau mai des – trebuie sa aiba subject-uri diferite de la o editie la alta. Pare evident, nu?

DAR…

  • alerta Happy Fish TV – m-am inscris si de atunci sunt anuntat cand apar episoade noi – dar de fiecare data subjectul e acelasi “Episoade noi pe Happy Fish TV”
  • vechile alerte Diverta – subject “Oferta sapamanii …”
  • unele alerte de stiri – subject “stirile saptamanii …”

Desigur, subjectul e cat se poate de corect, dar nu mai aduce nimic nou.

Solutiile sunt simple:

  • stilul cover story: pui subject articolul cel mai important din email, episodul cel mai tare de pe Happy Fish, and so on…
  • stilul mix: observat la newsletterele MarketingProfs – 2 sau 3 titluri de articole, toate in subject. Desi subjectul devine foarte lung, cu siguranta vezi primul titlu si o parte din al doilea…

So – desi emailul pare vechi de cand lumea – unele greseli se repeta de fiecare data.

Postat de Doru Persinaru pe 27/11/2007 | 3 Comments
Categorie: Know how relevant, strategie

Cum se numea melodia?

23
11
07

Te vei indragosti pe loc si iremediabil de Midomi daca ai ramas cel putin o data cu o melodie in minte, fara sa reuseasti sa-ti aduci aminte titlul sau trupa. Gata cu lapsusul si cu fredonatul pe la prieteni doar-doar va reusi cineva sa te lumineze. Tot ce trebuie sa faci e sa canti, sa mormai sau sa fluieri cateva note in microfonul conectat la Midomi, iar acest motor de cautare online iti gaseste imediat melodia care te obsedeaza, intr-o baza de date ce creste continuu. Totul se explica si prin turul virtual.


Ca orice aplicatie indrazneata 2.0, experienta Midomi include o retea de socializare bazata pe preferinte muzicale, unde utilizatorii creaza profile, trimit mesaje, imagini si filme sau isi fac recomandari intre ei. Nu in ultimul rand, se dau note pentru diversele interpretari ale melodiilor preferate, fapt pentru care Midomi nu serveste numai la cautarea punctuala a unui artist sau a unui titlu, ci si la descoperirea de noi talente.

Disponibil in 6 limbi de circulatie internationala, cu mai mult de 2 milioane de melodii licentiate si cu o colectie impresionanta de fisiere generate de utilizatori, Midomi are un potential ce abia asteapta sa fie exploatat.

Postat de Dana Pascu pe 23/11/2007 | 2 Comments
Categorie: Industry news

Welcome, Bienvenue, Irashaimasu..

20
11
07

Am inceput saptamana cu forte proaspete in departamentul de productie, fapt pentru care ii urez bun venit noului nostru coleg Cristian Spiridon.

Inarmat cu abilitati magice de ActionScript Programmer, Cristi a pus deja umarul la treaba si ne-a convins ca vom face echipa buna de acum inainte.

Bonus:

A mai lucrat ca ActionScript Programmer la Leo Burnett & Target si in cadrul grupului Softwin. Cateva dintre proiectele cu care se mandreste sunt treefriends.ro, “Bergenbier – Ziua Barbatului”, “Marlboro – Fell the rush” si “Can-Can”.

A da, si nu in ultimul rand, Cristi e necasatorit si are carnet de conducere din noiembrie 2006, fara sanctiuni :)

Isibingelelo in echipa, Cristi!


Postat de Dana Pascu pe 20/11/2007 | 2 Comments
Categorie: Kinecto news

W de la Wodca

15
11
07

Chiar de la castigatorii APG Strategy Agency of the Year, si anume Widenen + Kennedy Amsterdam, descoperim o campanie online cel putin interesanta pentru brandul polonez de votca Wodka Wyborowa.

Proiectul cu aer de film noir, pretinde ca lanseaza miscarea revolutionara “W” si sustine cu fermitate ca nu exista nici un “v” in vodca distilata de Wyborowa. Desi conceptul este captivant, executia site-ului lasa de dorit mai ales prin incarcarea greoaie.

Via

Postat de Dana Pascu pe 15/11/2007 | 2 Comments
Categorie: Industry news, strategie

Contact

Ne gasiti in Bucuresti, pe Str. Grigore Mora, nr. 11, sector 1 sau la office [at] kinecto [dot] ro ori la numarul de telefon (+4021) 231 21 21.

Despre

Blogul Kinecto: vei gasi aici noutati din marketing si publicitate, cele mai noi proiecte la care lucram, studii de caz interesante, review-uri de campanii de promovare precum si resurse utile din industrie.

Galerie foto

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from Kinecto. Make your own badge here.