Liberté, egalité, publicité

31
10
07

Pe eBay gasesti orice de vanzare, chiar si publicitate. In Franta, pentru prima sa campanie de advertising pe TV, eBay scoate la licitatie timpul sau de publicitate pentru a-si promova vanzatorii amatori. Campania inaugureaza astfel, noul slogan, in mod hotarat 2.0: “eBay c’est vous“.

De la inceputul acestei saptamani, vanzatorii particulari de pe eBay pot cumpara fragmente din spoturile publicitare eBay pentru a-si promova propriile produse. Difuzarea lor va incepe din 12 noiembrie si va dura o saptamana pe posturile TF1, Canal+ si M6.

Spoturile sunt impartite pe categorii de produse, au fiecare cate 30 de secunde iar orarele de difuzare sunt deja rezervate. Dupa mai mult de 24 de ore de licitari asidue s-au inregistrat oferte de peste 500 eur pt spotul din categoria produse de gradinarit si mai mult de 3500 de eur pentru cel consacrat unui produs surpriza. “Asta inseamna comunicare fara limite”, a declarat cu entuziasm Raphaël de Andreis, omul din fruntea agentiei BETC EuroRSCG, care a imaginat campania. Toate fondurile stranse vor fi donate fundatiei “Planète urgence” pentru un program de reimpadurire in Franta.

Cu mai mult de 10 milioane de vizitatori unici lunar, eBay isi asuma in totalitate repozitionarea ca mediator orientat pe comertul 2.0 si desfasoara o campanie foarte ampla din care face parte si website-ul 10-millions.

Postat de Dana Pascu pe 31/10/2007 | No Comments
Categorie: Industry news

Campanie Pro Tutun sau…?

26
10
07

Pentru o petrecere cu adevărat reuşită, foloseşte NicoBreeze. – Disponibil în trei variante de miros: ţigară, pipă şi trabuc. Ingredientul secret al unei minunate seri învăluite în fum.

Prezentarea unuia dintre cele produse care se pot cumpara de la NicoMarket.com.

Ce este NicoMarket? Conform prezentarii, este noul site pentru iubitorii de tutun. Produsele noastre au fost create special pentru a mări efectele tutunului asupra ta şi asupra celor din jur. Fiecare produs este insotit de o prezentare video.

In realitate, este o geniala campanie anti-tutun, organizata de Uniunea Europeana, in cadrul programului HELP – pentru o viata fara tutun. Nu ratati filmele, foarte bine realizate.

Site-ul este tradus in 22 de limbi si, mai mult ca sigur, veti primi multe mesaje pe email si instant messaging in perioada urmatoare, continad linkuri spre NicoMarket.com.

Postat de Mihai Dumitru pe 26/10/2007 | No Comments
Categorie: Industry news

Cautam studenti in practica

24
10
07

Intotdeauna am apreciat si promovat tinerele talente, intotdeauna ne-am inteles bine cu studentii.. De aceea, ni-i dorim din nou alaturi de noi.

Cautam studenti pentru stagiu de practica la Kinecto, in cadrul departamentului de Client Service, pentru pozitia de Junior Account Executive. Avem nevoie de oameni entuziasti, isteti, ordonati, care vor sa faca marketing online si nu numai, pentru clienti din banking, telecom, pharma, education, etc.

In Kinecto exista deja o istorie in angajarea oamenilor dupa perioada de practica, asa ca nu vom exclude nici acum aceasta posibilitate. Avem si burse pentru cei care iau note bune :)
Asteptam cv-urile voastre pe adresa ionela@kinecto.ro

Postat de Ionela Buta pe 24/10/2007 | 17 Comments
Categorie: Kinecto news

Lectii de business de la cel mai bun prieten

23
10
07

Dawg

Rex Hammock subliniaza intr-un articol recent ca avem foarte multe de invatat de la prietenii nostri mai mult sau mai putin pufosi si latratori, si ca ar trebui sa fim mult mai atenti la comportamentul lor. Intr-adevar, observand mai indeaproape orice rasa canina de pe langa noi am putea sa furam niste know-how relevant pentru business in general. Din exemplele lui Hammock:

1. Intampina intotdeauna clientii cu entuziasm si surescitare, chiar daca i-ai mai vazut si cu trei minute in urma. Nu se vor plictisi niciodata de gandul ca sunt cel mai important lucru din viata ta.

2. Nu-ti confunda propria coada cu tinte demne de urmarit.

3. Dormi cate ore pe zi vrei dar fii intotdeauna gata de joaca atunci cand se iveste ocazia.

4. Nu-ti fie teama sa te murdaresti – ba chiar ia initiativa.

5. Latratul in continuu este enervant. Cu toate astea, daca nu latri prea des, atunci cand o faci oamenii iti vor acorda toata atentia.
6. Nu latra niciodata postasul. Se stie ca el are intotdeauna ceva gustos pentru tine in buzunar.
7. Cu cat arati mai mult ca nu ai nevoie de o lesa, cu atat mai putin va trebui sa o porti. Totodata, daca te smucesti mereu din lesa, cu atat mai mult va trebui sa stai legat.
8. Bucuria sta in sapatul gropii, nu in gasirea osului ascuns. E bine de stiut totusi ca sunt cateva oase ascunse pe undeva.
9. A musca pe cineva nu duce niciodata la ceva bun.
10. Invatarea continua de trucuri noi te mentine tanar.

Postat de Dana Pascu pe 23/10/2007 | No Comments
Categorie: Know how relevant

Mobile marketing la festivaluri de muzica

23
10
07

Telefonia mobila promite de mult timp sa revolutioneze marketingul evenimentelor si se pare ca, cel putin pe piata internationala, ea devine mediul suport preferat pentru actiuni tot mai creative.

Mobile marketingul permite sponsorilor de eveniment sa ajunga la target intr-un mod unic si personal, imposibil de realizat prin media conventionala. Un exemplu interesant de maxmizare a efectelor mobile marketing in UK a fost observat la VFestival, organizat in august anul acesta, pe langa Birmingham.

Festivalul i-a oferit sponsorului principal, furnizorul de telefonie mobila Virgin Mobile, sansa de a se lauda cu tot felul de inovatii in folosirea telefoanelor mobile si de a se apropia mai mult ca niciodata de miile de participanti.

Pe langa faptul ca s-au bucurat de concertele Foo Fighters, Amy Winehouse sau The Killers, participantii au putut descarca pe telefoanele lor mobile un “Kit mobil de supravietuire” pentru perioada festivalului. Fiecare kit continea aplicatii speciale printre care se numarau, conform Mobile Marketing Magazine, screensavere viu colorate si stralucitoare (pentru a te regasi cu prietenii in multime), imagini asemanatoare flacarilor (create pentru a inlocui valul de brichete aprinse in timpul melodiilor lente) precum si display-uri cu lumina puternica (ce puteau fi folosite pe post de lanterna). Abonatii puteau sa subscrie si pentru notificari prin sms atunci cand incepea un nou concert.

Kitul a fost realizat pentru Virgin de Mobstar Media, o agentie de marketing si comunicare din UK si este doar un prim exemplu de tactica originala pentru relationarea cu participantii la diverse evenimente.

La noi am observat incercari destul de timide in acest sens iar mobile marketingul ramane doar o alta nisa pe care nu se investeste suficient inca. Potentialul telefoanelor mobile ca instrumente de marketing ar trebui sa fie mai des (si mai eficient) exploatat.

Combinate cu tehnologia GPS, telefoanele mobile ar putea, de exemplu, sa-i ajute pe participantii la evenimente sa se gaseasca unii pe altii. Camerele web ar putea sa arate live cozile cele mai scurte la bauturi iar show-urile de pe scena ar fi clar imbunatatite daca audienta ar avea pe telefon versurile melodiilor.

Postat de Dana Pascu pe 23/10/2007 | No Comments
Categorie: Industry news, Know how relevant

Contact

Ne gasiti in Bucuresti, pe Str. Grigore Mora, nr. 11, sector 1 sau la office [at] kinecto [dot] ro ori la numarul de telefon (+4021) 231 21 21.

Despre

Blogul Kinecto: vei gasi aici noutati din marketing si publicitate, cele mai noi proiecte la care lucram, studii de caz interesante, review-uri de campanii de promovare precum si resurse utile din industrie.

Galerie foto

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from Kinecto. Make your own badge here.