Cum ne-am petrecut sfarsitul iernii.

07
03
07

http://frikiplaza.com/pharmacy.php?bing=100mg-of-zoloft-and-15-mg-abilify 100mg of zoloft and 15 mg abilify La Digital Marketing Forum, desigur.

http://www.greeleycounty.org/pharmacy.php?bing=topamax-and-synthroid topamax and synthroid La obiect:

  • Felix Tataru a estimat 8-10 milioane euro pentru online-ul din Romania. Cu Google AdSense e foarte posibil ca aceste estimari sa fie depasite.
    Alte raspunsuri la intrebarea Cati bani se vor cheltui pe Internet in 2007? regasiti in blogul DMF
  • Mircea Kivu a subliniat ca, daca in Romania, din totalul bugetelor de publicitate, sub 1% e alocat cercetarii, in Franta se aloca de vreo 20 de ori mai mult
  • Wim Vermeulen a prezentat cateva campanii interactive realizate de Ogilvy One, printre care FordGame, GeoGreeting si o campanie pentru Pampers ce a rulat (si) prin intermediul televiziunii interactive
  • Doru Panaitescu a realizat un studiu comparativ intre viralul Pepsi si Clicknet
  • Cristian Mezei: importanta optimizarii si a linkurilor sponsorizate pe Google. Apreciaza ca reclamele din topul paginii nu sunt foarte performante din punct de vedere al ratei de conversie – desi sunt foarte scumpe si aduna multe clickuri.
    (Consider insa ca rata de conversie poate fi mare in cazul in care campania e foarte bine optimizata din punct de vedere al cuvintelor cheie si al landing page-ului. Reclama oarecum mascata nu inseamna neaparat o slaba performanta.)
  • Masa rotunda “Aurul, Internetul si consumatorii”, avandu-l ca moderator pe Radu i-a reunit pe Razvan Varabiescu, Calin Fusu, Bogdan Nitu, Calin Rotarus si Nina Bratfalean. S-a discutat despre modul in care se stabilesc bugetele pentru online, publicitatea contextuala si web 2.0 in Romania (in situatia in care baza nu este foarte bine pusa la punct…)

http://www.greeleycounty.org/pharmacy.php?bing=buy-cialis-at-walmart buy cialis at walmart La subiect:

  • Multe fete din marketing prin sala, putine printre vorbitori (doua, din partea clientilor si moderatoarea primei sesiuni)
  • Concluzia, aceeasi ca in ultimii 3 ani de discutii: piata online din Romania este la inceput, in continua evolutie
  • Wim vorbea de Web 3.0 – Second Life. Cred ca ne grabim cu previziunile…

ventolin making me cough As for me, I’m cutting out the middleman and jumping right to Web 3.0. Why wait?

pictures of generic viagra (Zeldman, ALA).

http://www.greenstudio.com/pharmacy.php?bing=taking-outdated-zetia taking outdated zetia Despre DMF s-a scris in Cotidianul si, evident, pe multe bloguri.
La inceput de primavara, organizatorii Digital Marketing Forum revin cu doua noi evenimente: TaxEU si PR Forum.

http://www.greeleycounty.org/pharmacy.php?bing=levitra-vs-cialis-bph levitra vs cialis bph Pana atunci, maine este viagra and blood pressure medication 8 martie. Multa inspiratie* la cadouri, domnilor! Surprize cat mai placute, doamnelor, domnisoarelor!

armour thyroid vs. synthroid * – tip pentru inspiratie: alertele de 8 martie trimise de Kinecto. :)

http://www.greenstudio.com/pharmacy.php?bing=crestor-causing-gi-problems crestor causing gi problems Postat de Mihai Dumitru pe 07/03/2007 | No Comments
Categorie: Industry news

Contact

Ne gasiti in Bucuresti, pe Str. Grigore Mora, nr. 11, sector 1 sau la office [at] kinecto [dot] ro ori la numarul de telefon (+4021) 231 21 21.

Despre

Blogul Kinecto: vei gasi aici noutati din marketing si publicitate, cele mai noi proiecte la care lucram, studii de caz interesante, review-uri de campanii de promovare precum si resurse utile din industrie.

Galerie foto

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from Kinecto. Make your own badge here.