Blogurile corporate cuceresc marketerii din Romania

09
06
06

Un alt articol despre blogurile corporate a aparut astazi in wall-street. Il puteti citi aici:

Postat de Ionela Buta pe 09/06/2006 | No Comments
Categorie: Industry news, Kinecto news

Kinecto Challenge Cup

07
06
06

Saptamana trecuta am sters praful de pe rachetele de tenis si am lansat Kinecto Challenge Cup – un turneu de tenis, deocamdata intern.
Nocturna din Agronomie este perfecta dupa o zi de dezvoltat si implementat strategii de marketing relational.
Vara asta va fi o perioada de pregatiri intense, asa ca, in septembrie asteptam provocari.
Pe teren acoperit.

Postat de Ionela Buta pe 07/06/2006 | No Comments
Categorie: Kinecto news

Marketing la 36 de grade

07
06
06

Se vorbeste din ce in ce mai mult de marketing la 360 de grade, insa usor-usor vine vremea marketingului la 36 de grade. Celsius.

Si chiar asa, ce faci vara? Ce este mit si ce este realitate dintre:

  • vara toata lumea este in concediu
  • vara nu vinzi nimic
  • vara orice efort de marketing are rezultate zero

Hai sa vedem cateva sfaturi privind marketingul peste vara.

1) Incetineste ritmul, dar nu opri gandirea
Vara este un bun moment pentru brainstorminguri si strategii, lipsit de stresul si presiunea deadlineurilor zilnice.
2) Fa sau macar incepe proiectele care necesita mult timp
In special proiectele care nu au o urgenta apasatoare, ca site-ul de companie sau mapele de prezentare.
3) Planifica in detaliu sfarsitul de an
Da, merita sa ocupe 2 bullet-uri: fa un plan cat mai detaliat de activitate pe lunile ramase. O sa iti multumesti cand o sa il ai in momentele de criza.
4) Intalneste-te cu partenerii si clientii
Nu esti singurul cu mai putina presiune pe umeri. Este un moment cand toata lumea este mai disponibila pentru intalniri si planuri (m-am legat de prea multe ori de planuri?)
5) Comunica cu partenerii si clientii
Adica si cu cei cu care nu te intalnesti, pentru ca este probabil sa aiba mai mult timp. Newsletterul este o solutie buna, asa ca poti sa incepi, sau daca ai unul sa nu il opresti.
6) Adapteaza mesajul la context
Indiferent ce faci si ce comunici – nu uita de context. Chiar daca multi din targetul tau sunt mai liberi, putini aloca timp mult pentru parcurgerea sau intelegerea de mesaje complexe.

BONUS – Mythbuster aplicat la marketing la 36 de grade
1) Vara, toata lumea este in concedii, mai ales managerii
Foarte putini (norocosi) au concediul mai lung de 2 saptamani vara, si foarte putini manageri sunt norocosi.
BUSTED
2) Vara nu se iau decizii
De multe ori, parte pentru ca exista mai mult timp de discutii, parte din cauza asezarii bugetelor pe luni, deciziile de cumparare sunt amanate pentru septembrie. Insa de multe ori, OK-urile formale se dau in timpul verii.
PLAUSIBLE
3) Vara nimeni nu vede ce comunici
Desi atentia multora se indreapta spre mare si munte, spre terase si picnicuri, de cele mai multe sunt mai eliberati de presiunile zilnice, drept care pot aloca mai mult timp pentru rasfoit presa, browsing pe Internet sau citit newslettere.
BUSTED

Postat de Ionela Buta pe 07/06/2006 | No Comments
Categorie: Know how relevant

Contact

Ne gasiti in Bucuresti, pe Str. Grigore Mora, nr. 11, sector 1 sau la office [at] kinecto [dot] ro ori la numarul de telefon (+4021) 231 21 21.

Despre

Blogul Kinecto: vei gasi aici noutati din marketing si publicitate, cele mai noi proiecte la care lucram, studii de caz interesante, review-uri de campanii de promovare precum si resurse utile din industrie.

Galerie foto

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from Kinecto. Make your own badge here.